Προηγούμενη σελίδα

Συνεδρίαση 12 Σεπτεμβρίου 2003, Βρυξέλλες

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ


(Calendar 2003)
ACE Permanent committee 2
CAE Commission permanente 2
BRUXELLES / BRUSSELS
Vendredi 12 septembre 2003 / Friday 12th September 2003
Presidents des TF / TF Chairmen (08.30 - 10.30)
Commission permanente 2 / Permanent Committee 2 (11.00 - 16.30)
ORDRE DU JOUR / AGENDA
Nota:

Nous vous prions de prendre connaissance des derniers documents sur notre site web!
Please, look to the web site for all new documents!

PRESIDENTS DES TF/ TF Chairmen (08.30-10.30)
1. Dernieres decisions des BE/CP2 / Last decisions of EB/PC2
2. Rapport des presidents de TF / TF Presidents' report
3. Ordre du jour CP2 (mise a jour) / PC2 agenda (up dated)
4. Dossiers a preparer pour l'AG des 14-15.11.2003 / Files to prepare for GA 14-15.11.2003
5. CAE « mode d'emploi » / ACE « guideline »
6. Divers / other business
Information
Information
Decision
Decision
Decision
Information

COMMISSION PERMANENTE 2 (11.00 - 17.00)
1. Acceptation de l'ordre du jour / adoption of the Agenda
Decision
2. Proces-verbal de la derniere reunion du 13.06.2003, Geneve (36°C)
Minutes of the last meeting of 13.06.2003, Geneva (96.8°F)

Decision

3. TASKFORCES

7. Exercice / Practice

7.1. GESTION DE LA QUALITE / QUALITY MANAGEMENT
- Dossier AG, derniers details / GA file, last details
Annexes (suite) / annexes (follow up)
Offre CSTB / CSTB offer

Decision
Decision
Discussion

7.2. Politique de concurrence et nouveau cadre legal / COMPEtitiveness policy and new legal Framework
- Rapport de la Taskforce / TF report
- Questionnaires nationaux (recolte d'information par le secretariat CAE) / nationals questionnaires (collection of informations from ACE secretariat)
- Dossier CAE « Mode d'emploi » dossier AG / ACE « reference guide » file GA
- Calendrier de mise en service / deadline for bringing in service
- Mises a jour, programme / up date, programme
- Document « consommateurs » dossier AG / « consumer » file 1st draft (J. Graby)
- Calendrier 2003 et suite / timetable 2003 and follow up

Information

Information

Decision
Decision
Decision
Discussion
Decision

7.3. COMMERCE de SERVICES / TRADE IN SERVICES
- Rapport sur les entretiens de Geneve (13.06.03) / Geneva contacts (13.06.03) report
- Etat des lieux AMR / Statement MRA
- ACE / NCARB / AIA
- Canada
- Chine / China
- Chili / Chile
- Autres / others
- Suite / follow-up

Information
Information
Information
Information
Information
Information
Information
Discussion

7.4. MARCHES PUBLICS / PUBLIC PROCUREMENT
7.4.1. PP
- Directive marches publics, etat des lieux / public procurement directive, statement
- Guide de mise en application nationale / national guideline
- Suite / follow-up
7.4.2. PPP
- Rapport du president de la TF / TF President's report
- Dossier AG / file GA
- Suite / follow up

Information
Decision
Decision

Information
Decision
Discussion

7.5 ELECTRONIC COMMERCE

7.6. REGISTRATION / LICENSE
- Rapport du president de la TF / TF report
- Proposition AG / file GA
- Calendrier / timetable

Information
Decision
Discussion

7 .7.CONCOURS D'ARCHITECTURE / ARCHITECTURAL COMPETITIONS
- Dossier AG / file GA
- Negociations UIA-CAE
- Calendrier / timetable

Decision
Decision
Decision

4. EXPERTS
- ECCREDI
- Autres / others

Information

5. DIVERS / OTHER BUSINESS
- A annoncer si possible avant la reunion / Please let it known before the meeting

 


Neuchatel, 25/08/2003, ph.S

Συνεδρίαση Μόνιμης Επιτροπής 2 - 12 Σεπτεμβρίου 2003 - Βρυξέλλες

Ημερήσια Διάταξη


Πρόεδροι Ομάδων Εργασίας (8:30-10:30)

1. Τελευταίες αποφάσεις Εκτελεστικού Συμβουλίου / Μόνιμης Επιτροπής 2

2. Αναφορά Προέδρων Ομάδων Εργασίας

3. Ημερήσια Διάταξη Μόνιμης Επιτροπής 2 (ενημερωμένη)

4. Έγγραφα που πρέπει να ετοιμαστούν για την Γενική Συνέλευση του ACE στις 14-15.11.2003

5. «Κατευθυντήρια γραμμή» ACE

6. Άλλα ζητήματα


Μόνιμη Επιτροπή 2 (11:00-17:00)

1. Αποδοχή Ημερήσιας Διάταξης

2. Πρακτικά τελευταίας συνεδρίασης, στις 13.06.2003 στη Γενεύη

3. Ομάδες Εργασίας

7. Άσκηση Επαγγέλματος

7.1 Διαχείριση Ποιότητας

Φάκελος Γενικής Συνέλευσης, τελευταίες λεπτομέρειες
Παραρτήματα (συνέχεια)
Προσφορά CSTB

7.2 Πολιτική Ανταγωνισμού και Νέο Νομικό Πλαίσιο

Αναφορά Ομάδας Εργασίας
Εθνικά ερωτηματολόγια (συλλογή πληροφοριών από Γραμματεία ACE)
Φάκελος «Κατευθυντήριες Γραμμές» Γενικής Συνέλευσης ACE
Προθεσμία για «mise en service»
Ενημέρωση, πρόγραμμα
Φάκελος «καταναλωτή» (J. Grady)
Πρόγραμμα 2003 και συνέχεια

7.3 Εμπόριο και Υπηρεσίες

Αναφορά στις επαφές της Γενεύης (13.06.03)
Δήλωση MRA
ACE / NCARB / ΑΙΑ
Καναδάς
Κίνα
Χιλή
Άλλα
Συνέχεια

7.4 Δημόσια Προμήθεια

7.4.1 Δημόσια Προμήθεια
Οδηγία δημόσια προμήθειας, αναφορά
Εθνικές κατευθυντήριες γραμμές
Συνέχεια

7.4.2 Δημόσιοι Ιδιωτικοί Συνεταιρισμοί
Αναφορά προέδρου ομάδας εργασίας
Φάκελος Γενικής Συνέλευσης
Συνέχεια

7.5 Ηλεκτρονικό Εμπόριο

7.6 Εγγραφή / Άδεια άσκησης επαγγέλματος

Αναφορά προέδρου ομάδας εργασίας
Φάκελος Γενικής Συνέλευσης
Ημερολόγιο

7.7 Αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί

Φάκελος Γενικής Συνέλευσης
Διαπραγματεύσεις UIA-ACE
Ημερολόγιο

4. Εμπειρογνώμονες

ECCREDI
Άλλα

5. Λοιπά ζητήματα

Παρακαλείστε να ενημερώσετε πριν την συνεδρίαση

 

Ενημερωτικό Σημείωμα

Πρακτικά Μόνιμης Επιτροπής #2
του Συμβουλίου Αρχιτεκτόνων της Ευρώπης - ACE

ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ, Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2003
Α. Πρακτικά Προέδρων Ομάδων Εργασίας (08,30-09.30)
Β. Πρακτικά Μόνιμης Επιτροπής #2 (11,00-16.30)


Α. Πρακτικά Προέδρων Ομάδων Εργασίας (08.30-09.30)

1. Συνεδρίαση Μόνιμης Επιτροπής 2

2. Οδηγός Χρήσης του ACE - Delegate' s Handbook

Οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη στην γραμματεία. Σύμφωνα με την πρώτη αναφορά, τα απαριθμημένα έγγραφα είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα. Συνεπώς, τα κείμενα θα πρέπει να διαχωριστούν κατά ιεραρχικό τρόπο σε:
- Τρέχοντα ("επαγγελματικά" και "αποφάσεις")
- Αρχεία
- Προηγούμενα
Τα επόμενα στάδια είναι τα εξής:
- Η πραγματοποίηση
- Η τελική επεξεργασία της δομής
- Η δημιουργία του οδηγού χρήσης με την συνεργασία και προσοχή του εθνικού μέλους
Ένα πρώτο σχέδιο θα πρέπει να παρουσιαστεί στην Γ.Σ. του Νοέμβρη 2003

3. Προστασία του καταναλωτή
Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία νέα εξέλιξη σχετικά με την επιστολή που γράψαμε στον M. Monti. Θα πρέπει, σε συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα, να δούμε πώς θα διαθέσουμε τις πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα.

4. Δημόσιες προμήθειες

Οι πρόεδροι των Ομάδων Εργασίας (O.E) «Δημόσιες Προμήθειες» και «Αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί» προτείνουν να ενσωματωθούν οι ακόλουθες συστάσεις στο εγχειρίδιο «καλύτερη πρακτική» ("best practice") και να γίνει επεξεργασία της εφαρμογής της οδηγίας της Ε.Ε στις δημόσιες αγορές:
- Δημόσια Προμήθεια
- Ανταγωνισμός
- Δημόσιοι Ιδιωτικοί Συνεταιρισμοί


Β. Πρακτικά Μόνιμης Επιτροπής 2 (11.00 - 17.00)

1. Αποδοχή Ημερήσιας Διάταξης
Ζητούνται οι ακόλουθες τροποποιήσεις της ημερήσιας διάταξης:
- Συζήτηση του θέματος 3.6. νωρίς το απόγευμα (πριν τις 15.00)
- Το θέμα 7.7. θα παρουσιαστεί μαζί με το θέμα 7.4., καθώς οι συνεδριάσεις των δύο Ο.Ε. έχουν οργανωθεί προσωρινά από κοινού.
ΘΕΜΑΤΑ
7.4.1. Δημόσια Προμήθεια
7.4.2. Αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί
7.4.3. Δημόσιοι Ιδιωτικοί Συνεταιρισμοί
Διάφορα:
4.1. Εγχειρίδιο για εκπροσώπους (Adrian Joyce)
4.2. Οδηγία Αναγνώρισης Προσόντων (Adrian Joyce)
4.3. Διεθνής ανταλλαγή
4.4. Τόπος συνεδριάσεων Ο.Ε. (Georg Pendi)
4.5. Ομάδα Νομικών Συμβούλων

2. ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ - 13.06.2003, ΓΕΝΕΥΗ

Τα πρακτικά υιοθετούνται

3. Ομάδες εργασίας (O.E.)


7. Εξάσκησης Επαγγέλματος

7.1. Διαχείριση ποιότητας

- Τα έγγραφα χρειάζονται μία τελική ανάγνωση και εκκρεμεί η μετάφρασή τους.
- Ο Μichel Proces παρουσιάζει το σχέδιο εξουσιοδότησης που θέλει να εμπιστευθεί το CAE στο Centre Scientifique et Technique du Batiment (CSTB), το οποίο ουσιαστικά περιέχει:
1. Μια απογραφή προσαρμογών
2. Μια συλλογή συστημάτων
3. Τις μεθόδους και τους όρους της σύμβασης μεταξύ CAE και CSTB που διευκρινίζουν ουσιαστικά ότι αφενός το CSTB έχει την ευθύνη αναζήτησης πόρων και αφετέρου ότι το CAE δεν μπορεί να διαθέσει παρά μόνο (περιορισμένο) ανθρώπινο δυναμικό, τις ειδικότητές του και τη γνώση του.

7.2 Πολιτική ανταγωνισμού και νέο θεσμικό πλαίσιο
7.2.1. Οδηγός χρήσης ACE - Delegate' s Handbook


Σύμφωνα με τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στην αρχή της συνεδρίασης των Προέδρων των Ο.Ε., θα είναι χρήσιμο, μόλις ολοκληρωθούν τα στάδια που έχουν περιγραφεί, να ζητηθεί από τους Προέδρους των Ο.Ε. να χαρακτηρίσουν τα υπάρχοντα έγγραφα και να δημιουργήσουν κατάλογο με τα έγγραφα που λείπουν. Ωστόσο, αυτή η αναλυτική και συνθετική εργασία δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο από τους υπεύθυνους προέδρους που έχουν αναλάβει καθήκοντα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα; Μήπως το Εκτελεστικό Συμβούλιο θα ήταν πιο αρμόδιο σώμα; Το έγγραφο που έχει ετοιμάσει ο Adrian Joyce θα πρέπει να περιέχει επίσης ένα μέρος σχετικά με αυτόν τον φάκελο (βλ. 4.1.). Ο Γενικός Γραμματέας πρέπει τώρα να ολοκληρώσει την εργασία του σε σχέση με την επαλήθευση των εγγράφων και να κάνει αναφορά στην επόμενη συνεδρίαση του Εκτελεστικού Συμβουλίου ώστε να μπορέσει να σταματήσει η συνέχιση του mandate.
7.2.2. Πολιτική Προστασίας καταναλωτή Ο W. Haack παρουσιάζει το έγγραφο του John Graby σχετικά με το ζήτημα.
Από την συζήτηση προκύπτουν τα σημεία που τονίζονται και ακολουθούν σχόλια της Μ.Ε. 2:
πρόλογος:
- Τονίζεται ότι μόνο με την καλύτερη συγκρότηση μπορεί να εξασφαλιστεί ικανότητα
- Το θέμα της αγοράς πρέπει να παρουσιαστεί και να αντιμετωπιστεί :
σημείο 1) η συνεργασία σχετικά με τα προσόντα πρέπει να ενισχυθεί. Δεν πρέπει απλώς να «αναγνωριστούν» τα προσόντα
σημείο 2) ο κώδικας δεοντολογίας καθώς και ο έλεγχος των έργων (όπως για παράδειγμα στην Ισπανία) πρέπει να ληφθούν υπόψη ως ουσιαστικά στοιχεία της προστασίας του καταναλωτή. Ωστόσο, δεν είναι αρμοδιότητα του αρχιτέκτονα να συμβουλεύει όταν πρόκειται για το mandate.
σημείο 3) να αντικατασταθεί όρος performance (απόδοση) με services (υπηρεσίες)
σημείο 4) να ενισχυθεί η έννοια του «conseil intellectuel independant» (ανεξάρτητο πνευματικό συμβούλιο), και όχι μόνο της ατομικής ανεξαρτησίας
σημείο 6) Εάν υπάρχουν πραγματικά γνωστές περιπτώσεις καταγγελιών σχετικά με το θέμα, ν' αναφερθούν. Αν ναι, θα έπρεπε ενδεχομένως να ληφθεί υπόψη η συγκρότηση ενός σώματος αποζημίωσης
σημείο 8) θα πρέπει να αντιμετωπίζεται επίσης και η ανεπάρκεια-(σημεία 8 και 9, ίσως αυτά τα δύο σημεία θα έπρεπε να συγχωνευθούν).
σημείο 9) αυτό το σημείο θα μπορούσε να τεθεί σε αναμονή της εγκατάσταση του κατάλληλου μηχανισμού.
Γενικά σχόλια :
- Σ. Παπαδόπουλος : η αγορά είναι εκείνη που επηρεάζει ουσιαστικά την σχέση πελάτη-αρχιτέκτονα
- Rafael Pellicer : πρέπει να μας απασχολήσει εξίσου το γεγονός ότι η Κομισσιόν θα ζητήσει στο μέλλον να δικαιολογήσουμε τα αιτήματά μας και να παράσχουμε σχετικά επιχειρήματα
- Jan Katelaer: πρέπει να συνδεθούν τα επιχειρήματα με συγκεκριμένες εθνικές περιπτώσεις (για παράδειγμα, υπάρχει ένα ερωτηματολόγιο που έχει κυκλοφορήσει στο Βέλγιο), να καθιερωθούν στενότερες σχέσεις με τα άλλα επαγγέλματα που συμμετέχουν ή που πρόκειται να συμμετάσχουν στους επόμενους 5 με 6 μήνες (φαρμακοποιοί, δικηγόροι, κλπ)
- Τα σχόλια που γίνονται σχετικά με το έγγραφο δείχνουν για μία ακόμη φορά πόσο επείγει να δράσουμε, αλλά και πόσο επείγει να ισχυροποιηθούν οι δεσμοί του CAE με άλλα επαγγέλματα και για το θέμα αυτό αναμένονται τα ακόλουθα από το Εκτελεστικό Συμβούλιο ή τη Γενική Συνέλευση:
1. μια σαφής απόφαση
2. μια σαφής πολιτική
3. σαφείς οδηγίες

- Rafel Pellicer: είναι απαραίτητο να υπάρξει σαφής καθοδήγηση των ερευνών ώστε να συλλεχθούν οι πληροφορίες των οργανώσεων σε σύντομο χρονικό διάστημα και να προωθηθούν (για παράδειγμα, ο νόμος σχετικά με την κατασκευή, η δεοντολογία σε διάφορες χώρες)

7.3. Εμπόριο και υπηρεσίες

Αποστέλλουμε λεπτομερείς πληροφορίες στον Αντιπρόεδρο της συνεδρίασης που θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες την Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2003.
Ο John Wright (J.W) κάνει σύντομο σχολιασμό σχετικά με τις προσοδοφόρες συναντήσεις της Γενεύης από την τελευταία συνεδρίαση των Μ.Ε. Τονίζει ότι η Κομισσιόν είναι πολύ πιο προσεκτική σχετικά με την πρόοδο των διαπραγματεύσεων γενικά και την εφαρμογή των Συμφωνιών Αμοιβαίας Αναγνώρισης (Mutual Recognition Agreement -M.R.A.) συγκεκριμένα. Η Κομισσιον επιβεβαιώνει επίσης ότι παρέχει προνόμια στις διμερείς (bi-lateral) διαπραγματεύσεις εις βάρος των πολύ-μερών (multi-lateral). Κατά συνέπεια, παρατηρείται ότι η EE δεν είναι έτοιμη να δεχτεί μια απολύτως αμοιβαία σχέση, για παράδειγμα, με την Κίνα. Ωστόσο, πιστεύεται ότι θα επιτύχουμε το στόχο μας στο προσεχές μέλλον με τις χώρες της συμφωνίας NAFTA. Ο J.W θυμίζει επίσης ότι η Συμφωνία Αμοιβαίας Αναγνώρισης δεν αποτελεί συμφωνία ελεύθερης διακίνησης αλλά συμφωνία αρχής και ένα από τα στοιχεία που είναι από τα πιο δύσκολα στην διαπραγμάτευση είναι η διάρκεια της άσκησης που απαιτείται για να έχει κανείς την δικαιοδοσία να ασκεί το επάγγελμα σε μία τρίτη χώρα (10 χρόνια για το NCARB (Αρχιτεκτονικό Επιμελητήριο Η.Π.) , 5 για το CAE : συμβιβασμός στα 7 χρόνια, για παράδειγμα). Επίσης οι δομές εγγραφής είναι πολύ διαφορετικές από χώρα σε χώρα. Οι Κινέζοι για παράδειγμα έχουν ένα μητρώο δύο επιπέδων (Σειρά A = διεθνής και Σειρά B = μόνο εθνική). Σε ό,τι αφορά στην Ε.Ε και την Χιλή, υπάρχει μία συμφωνία ελεύθερης διακίνησης άρα μπορούμε να σκεφτούμε ότι μία συμφωνία ανάμεσα στους αρχιτέκτονες έχει πολλές πιθανότητες να επιτύχει γρήγορα και εύκολα.
Ο Rafael Pellicer ζητά από την Ο.Ε. να ενημερωθεί για μία νέα πρωτοβουλία της ΕΕ σχετικά με τις διασυνοριακές σχέσεις.
Εργασίες υπό εξέλιξη:
- Προσαρμογή συμφωνίας της UIA
- Αναθεώρηση κώδικα δεοντολογίας του CAE

7.4. Δημόσιες προμήθειες
7.4.1. Δημόσιες Προμήθειες

Σε γενικές γραμμές, οι εργασίες δεν έχουν προχωρήσει από την τελευταία Γενική Συνέλευση. Μετά την δεύτερη ανάγνωση μπροστά στο κοινοβούλιο, έγιναν διακόσιες προτάσεις για τροποποιήσεις. Διαπιστώνεται ότι το κύριο μέρος των προτάσεων που υποστηρίξαμε δεν αγγίζεται. Το θέμα του ανταγωνιστικού διαλόγου παραδείγματος χάριν μπορεί ή δεν μπορεί να τεθεί και πάλι σε εθνικό επίπεδο, όπου έγκειται μεταξύ άλλων και η σημασία του "best practice guide line". Η εφαρμογή της νέας οδηγίας αναμένεται για την άνοιξη του 2004, πράγμα που σημαίνει ότι το "best practice guide line" πρέπει να ολοκληρωθεί και να υιοθετηθεί από την 1η Γενική Συνέλευση 2004. Η Ο.Ε. θα πρέπει επίσης να ετοιμάσει αναφορά προς τις εθνικές οργανώσεις για να οργανώσει την άσκηση πίεσης (lobby) σχετικά με τις τελευταίες προτάσεις τροποποιήσεων. Πράγματι, είναι πιθανό όλες οι προτάσεις να μην τεθούν σε εθνικό επίπεδο.
7.4.2. Αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί
Οι εργασίες βρίσκονται εν αναμονή. Η Ο.Ε. πρόκειται να μετρήσει το σύνολο των «κακών πρακτικών» ("bad practices") ώστε να αναπτύξει επιχειρηματολογία σχετικά με τον τρόπο παράκαμψης των οδηγιών καθώς και να δείξει την αναγκαιότητα για έναν οδηγό «καλύτερης πρακτικής».
7.4.3. Δημόσιοι - Ιδιωτικοί Συνεταιρισμοί - Public Private Partnership, (PPP).
(Π.χ. Η ιδιωτική Εταιρεία με συμφωνία, πληρώνει και κατασκευάζει το έργο και στη συνέχεια το ενοικιάζει στο Δημόσιο).
Η Μ.Ε.2 προτείνει να συμπεριληφθούν οι συστάσεις της Ο.Ε. στο έγγραφο με τίτλο "best practice". Επίσης ζητείται από την Ο.Ε. να κάνει κάποιο διαχωρισμό ανάμεσα σε PPP και PFI όπως εμφανίζονται στους πίνακες που παρουσιάζονται στην αναφορά του Philippe Boille και από τους οποίους θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάποια αμφιβολία.
29.09.03 : προθεσμία για τα ενδεχόμενα σχόλια σχετικά με τα διάφορα έγγραφα (πριν από το Εκτελ. Συμβούλιο)

7.5. Ηλεκτρονικό Εμπόριο

7.6. Εγγραφή - Άδεια άσκησης επαγγέλματος

Γίνεται παρουσίαση της κατάστασης των πραγμάτων. Τονίζεται αρχικά ότι πριν επιλυθεί η εγγραφή ίσως θα πρέπει να βελτιωθεί η πρακτική. Είναι εξίσου ουσιαστικό να ρυθμιστούν οι νομικές μορφές της άσκησης του επαγγέλματος και όχι του αρχιτέκτονα.
Όπως συζητήθηκε και ιδιαίτερα τονίσθηκε, πρέπει να σημειώσω ότι, σε σύντομο διάστημα η νέα «Οδηγία των Αρχιτεκτόνων», θ' απαιτήσει από κάθε χώρα να ορίσει ένα (1) «Φορέα Αναφοράς-επαφής» (Contact Point), ο οποίος θα ορίζει, θα εξασκεί και θα εξασφαλίζει τους όρους της νέας οδηγίας. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ΠΌΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ να φροντίσουμε έτσι ώστε αυτός ο φορέας, να είναι υπό τη διαχείριση κι' εποπτεία του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ.

7.7. Αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί

(Βλ. σημείο 7.4.2.)

7.8. Δημόσιοι Ιδιωτικοί Συνεταιρισμοί

(Βλ. σημείο 7.4.3.)

3. ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ


4. ΑΛΛΑ

4.1. Εγχειρίδιο υπόψη εκπροσώπων (Adrian Joyce)
Ο Γενικός Γραμματέας έχει ετοιμάσει έγγραφο υπόψη των νέων μελών για την πλέον συνετή και εύκολη χρήση των στοιχείων του CAE. Ένα από τα μέρη θα είναι αφιερωμένο στον "οδηγό χρήσης CAE " (σημείο 7.2.1.). Ο Γενικός Γραμματέας εξετάζει ταυτόχρονα μια στρατηγική επικοινωνίας ώστε να ενισχυθεί ο άξονας Γενικός Γραμματέας CAE - εθνικοί οργανισμοί και αυτόνομο εθνικό μέλος. Όπως αναφέρεται στα σχόλια σχετικά με τον "οδηγό χρήσης CAE" τα έγγραφα πρέπει να χαρακτηριστούν.

4.2. Οδηγία Προσόντων (Adrian Joyce)
Η προτεινόμενη οδηγία παρουσιάστηκε στις 21 Αυγούστου με περισσότερες από 400 προτάσεις για τροποποιήσεις. Σημειώνεται ότι όλες οι προτάσεις του ACE λήφθηκαν υπόψη.

4.3. Διεθνής ανταλλαγή

Προτείνεται να προσφέρει το CAE μία χρηματοδότηση στους (εν ενεργεία) αρχιτέκτονες που επιθυμούν να εργάζονται στην Ευρώπη, πέρα από τα εθνικά τους σύνορα.

4.4. Τόπος συνεδριάσεων των Ομάδων Εργασίας (Georg Pendi)

Σε ηλεκτρονικό μήνυμα προς το Εκτελεστικό Συμβούλιο, σχολιάζεται ο τρόπος με τον οποίο το Εκτελ. Συμβ. ζητά από τις Ο.Ε. να συνεδριάζουν για διάφορους λόγους στα γραφεία του CAE στις Βρυξέλλες. Σχολιάζεται ότι η συνεδρίαση της Μ.Ε. δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να γίνει αυτή η συζήτηση αλλά και σημειώνεται η δυσαρέσκεια του αιτούντος σχετικά με την απάντηση του Ε.Σ. και ο Pierre H. Schmutz υπόσχεται να παρουσιάσει αυτό το θέμα στα πλαίσια της επόμενης συνεδρίασης του Ε.Σ.

4.5. Ομάδα Νομικών Συμβούλων

Τα μέλη της Μ.Ε. ενημερώνονται για την σύσταση ομάδας που έχει ως στόχο να απαντά στα αιτήματα του CAE σχετικά με συγκεκριμένα νομικά ζητήματα. Δεν πρόκειται λοιπόν ούτε για Ο.Ε., ούτε για μόνιμη ομάδα εργασίας, αλλά για ομάδα νομικών συμβούλων που διατίθενται από τις εθνικές οργανώσεις για τις διαβουλεύσεις του CAE, πράγμα που στις περισσότερες περιπτώσεις θα μπορεί να γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικών διασκέψεων.


Αρχή σελίδας