NEWSLETTER  

Ενημέρωση

CODE PATRAS <Πόλη και Τραίνο> :Τρία Πολυτεχνεία μελετούν τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Αγίου Διονυσίου στην Πάτρα

Το Πολυτεχνείο ΕΤΗ της Ζυρίχης, το Πανεπιστήμιο Πατρών και το Ε.Μ.Π. συνεχίζοντας  την κοινή ακαδημαϊκή πρωτοβουλία η οποία ξεκίνησε το 2013 για την εξεύρεση βιώσιμων  εναλλακτικών προτάσεων για την σιδηροδρομική σύνδεση ,συγκοινωνιακή ανασυγκρότηση και  ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Πάτρας διοργανώνουν το  δεύτερο διεθνές φοιτητικό εργαστήριο με θέμα: Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Στο εργαστήριο θα συμμετάσχουν 43 προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές των 3 Πολυτεχνείων.

Ο στόχος είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων χρήσιμων τόσο για την ακαδημαϊκή έρευνα όσο και για την σιδηροδρομική, πολεοδομική, κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της πόλης της Πάτρας. Η  μοναδική θέση και τα ιδιαίτερα τοπογραφικά χαρακτηριστικά της περιοχής του νέου ΣΣ του Αγίου Διονυσίου ως < ένα μπαλκόνι στον Πατραϊκό κόλπο> μπορούν να λειτουργήσουν ως έμπνευση τόσο για την ερευνητική-ακαδημαική πρωτοβουλία όσο και για την  μελλοντική συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων

Το εργαστήριο θα διεξαχθεί 12-16 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Πατρών και η δημόσια παρουσίαση των μελετών θα γίνει την Παρασκευή 16 Ιουνίου 11.00-17.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εμπορικού Επιμελητηρίου Πατρών στην οδό Ρήγα Φεραίου 58 στην Πάτρα.

Στην δημόσια παρουσίαση θα προσκληθούν εκπρόσωποι όλων των αρμόδιων φορέων και συλλόγων της πόλης.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακαδημαϊκή πρωτοβουλία  CODE PATRAS <ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΡΑΙΝΟ> επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας :

https://www.ethz.ch/content/specialinterest/baug/institute-irl/chair-of-spatial-development/en/forschung/kooperationsprojekte/laufende-forschungsprojekte/code-patras.html

 

 

                                                                                                Αθήνα 01/06/2017

 

 

 

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Google+0Share on StumbleUpon0Print this pageEmail this to someone